آموزش ساخت کسب و کار اینترنتی

  • ۰
  • ۰

ورزش 3

مهاجم خارجی در راه اصفهان

باشگاه ذوب‌آهن قصد دارد یک مهاجم خارجی برای جانشینی ارسلان مطهری به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش‌ سه"، چهارشنبه هفته گذشته میودراگ رادوولویچ به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد تا این تیم از بلاتکلیفی حدود یک ماهه در بیاید و حالا به دنبال پوشش نقاط ضعف خود باشد.

 

آن‌ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی ارسلان مطهری را در خط حمله از دست دادند و با توجه به وجود ضعف در این بخش از زمین، عملا مهاجم موثری در ترکیب خود ندارند. هر چند که آن‌ها از مطهری شکایت کرده‌اند و فعلا کارت بازی مهاجم تازه وارد استقلالی‌ها صادر نشده و احتمال بازگشت او به اصفهان وجود دارد.

 

با این حال شنیده می‌شود که مدیران باشگاه ذوب‌آهن سه بازیکن را برای این پست در نظر گرفته‌اند و به احتمال فراوان یکی از آن‌ها را به عضویت باشگاه ذوب آهن درمی‌آورند. بازیکنانی که اهل آفریقا و اروپا هستند و با نظر سرمربی قراردادشان را نهایی می‌کنند.


 
ذوبی‌ها در حال حاضر تنها علیرضا منظمی را در خط حمله خود دارند. بازیکن جوانی که توسط منصوریان به کار گرفته می‌شد و باید دید می تواند نظر رادوولویچ را جلب کند یا خیر.

اخبار مرتبط

  • ۹۸/۱۱/۰۵
  • مدیر سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی